mercoledì 10 febbraio 2010

Some more RPG stuff/Altri pezzi da GDR

This is the last stuff I painted for my D&D campaign. At the moment the party is fighting a lot of hobgoblins, so I took the chance to paint some. I like to paint hobgoblins with yellow skin, and the oriental looking ones are my favourite/Questi sono gli ultimi pezzi che ho dipinto per la mia campagna di D&D. Al momento il gruppo sta combattendo molti hobgoblin, quindi ho colto l'occasione per dipingerne un po'. Mi piace dipingerli con la pelle gialla, e quelli orientaleggianti sono i miei preferiti.


Hobgoblins/Hobgoblin. Citadel and Grenadier, 28mm, painted by Ginzio


Half orc/Mezzorco. Citadel, 28mm, painted by Ginzio


Some goblins/alcuni goblin. Citadel, 28mm, painted by Ginzio


Warhounds. The blue ones will also be used as Tzeentch hounds for warhammer fantasy/Mastini da guerra. I due blu saranno anche usati come mastini di Tzeentch per Warhammer. Citadel, 28mm, painted by Ginzio

Nessun commento:

Posta un commento

Please live a comment!