sabato 4 marzo 2023

A small addition to my old Norman army/Una piccola aggiunta al mio vecchio esercito di Normanni

These are a few Normans I got from Dave, it has been nice to paint them, it brought back memories of when I was painting my WAB army many years ago.

Questi sono alcuni Normanni che ho preso da Dave, e' stato divertente dipingerli, mi ha riportato ricordi di quando ho dipinto il mio esercito per WAB tanti anni fa.



Anglo-Norman knights (12th century)/Cavalieri Anglo-Normanni (dodicesimo secolo). 25mm, Ral Partha, painted by Ginzio



Norman foot milites/Milites appiedati Normanni. 25mm, Hinchcliffe and Ral Partha, painted by Ginzio



Norman mounted milites/Cavalieri Normanni. 25mm, Citadel Miniatures, painted by Ginzio


Nessun commento:

Posta un commento

Please live a comment!