domenica 6 gennaio 2019

A couple of RPG models/Un paio di pezzi da RPG

I have rencetly been playing D&D steadily and I have been painting more fantasy miniatures and slowed down a bit on the Battletech side.
One of the players is also exerimenting with DMing and we are trying out a humanoid campaign, so I painted a figure for my character, a centaur.
The players also got me some figures for Christmas and I finished painting one of them, it was a pre painted D&D miniatures from Paizo, a really nice four armed gorilla with aztec style equipment, so after replacing a bent weapon shaft and repainting it I got a really nice new model for my games.

Ultimamente sto giocando con costanza a D&D ed ho dipinto piu' miniature fantasy e rallentato sul versante Battletech.
Uno dei giocatori sta provando a masterizzare e sperimentando una campagna con personaggi umanoidi, quindi ho dipinto il mio personaggio, un centauro.
I giocatori mi hanno anche regalato alcuni pezzi per natale ed ho appena finito di dipingerne uno, era una miniatura pre dipinta di D&D della Paizo, un gorilla con quattro braccia ed equipaggiamento stile Azteco, dopo avergli rimpiazzato l'asta dell'arma ed averlo ridipinto, ora ho un bel mostro per le mie partite.


 
 
 Armoured centaur/Centauro corazzato. 28mm, Ral Partha, painted by Ginzio


 
 
 
Pre painted Girallon/Girallon pre dipinto. 28mm, Paizo, painted by Ginzio

Nessun commento:

Posta un commento

Please live a comment!