Some chaos warriors I recently finished, the blue and yellow ones from Battlemasters will be added to my Tzeentch unit, the Slaanesh one with two bodies is part of a warband I rolled for a game with IlVJ and the guy got the "siamese twins" attribute, while the one with the tail is one of my favourite champions of Slaanesh ever.
The yellowish one is the twentyfirst chaos warriors for the Nurgle unit we painted ages ago, so that Father Nurgle will be pleased by the number.
The daemonette is a very ugly '90s one which I got in a trade, I put it on a mutated wolf and used its mount for the 40K Emperor's children's hero I posted some weeks ago.
And finally a beastman of Tzeentch.
Alcuni guerrieri del caos che ho finito di recente, quelli blu e gialli di Battlemasters saranno da aggiungere all'unità di Tzeentch che ho gà, quello di Slaanesh con due busti fa parte di una warband che ho generato per una partita con IlVJ e ha avuto l'attributo "fratelli siamesi", mentre quello con la coda e lo spadone è uno dei miei favoriti di sempre.
Quello giallognolo è il ventunesimo guerriero di Nurgle, cosicchè Padre Nurgle sarà soddisfatto del numero dei suoi seguaci.
La demonetta è una di quelle orrende degli anni '90 che ho recuperato in uno scambio, l'ho montata su un lupo mutato siccome il suo destriero di Slaanesh è stato donato ad un eroe dei Figli dell'Imperatore che ho postato qualche settimana fa.
E per finire un uomo bestia di Tzeentch
Champion of Slaanesh/Campione di Slaanesh. 28mm, Citadel, painted by Ginzio
Mutated chaos warrior of Slaanesh/Guerriero del caos di Slaanesh mutato. 28mm, Citadel, converted and painted by Ginzio
Chaos warrior of Nurgle/Guerriero del caos di Nurgle. 28mm, Citadel, painted by Ginzio
Chaos warriors of Tzeentch/Guerrieri del caos di Tzeentch. 28mm, MB, painted by Ginzio
Tzaangor, beastman of Tzeentch/Tzaangor, uomo bestia di Tzeentch. 28mm, Citadel, painted by Ginzio
Daemonette of Slaanesh mounted on giant wolf with the face of a Fiend of Slaanesh/Demonetta di Slaanesh a cavallo di un lupo gigante con la faccia di un Fiend di Slaanesh. 28mm, Citadel, converted and painted by Ginzio
Nessun commento:
Posta un commento
Please live a comment!