lunedì 9 dicembre 2019

Orcs and Goblins/Orchi e Goblin

As the previous post, this is more stuff for Warhammer, specifically for my growing new Orcs and Goblins army section here in Canada.

Come nel post precedente, altri pezzi per Warhammer, specificatamente per la nuova sezione Canadese del mio esercito di Orchi e Goblin che e' sempre in espansione.


 
 

Orc hero on boar, he stole all his equipment from his enemies, a shield from a Zulu warrior, a hat from an imperial state trooper, a sword from an Imperial Light wizard acolyte, a standard from a Dwarf warrior and a bow and quiver from a goblin/Eroe orco su cinghiale, con tutto il suo equipaggiamento rubato a degli avversari, lo scudo da un guerriero Zulu', il cappello da un soldato imperiale, la spada da un accolito del collegio di magia imperiale della Luce, lo stendardo da un nano e l'arco da un goblin.
28mm, Citadel, and various other manufacturers, converted and painted by Ginzio


 
 
 
 Orc hero on horseback. I never got why orcs wouldn't ride horses, so I made one with a stolen Kislevite horse/Eroe orco a cavallo. Non ho mai potuto soffrire il fatto che gli orchi non andassero a cavallo, quindi ne ho fatto uno che ha rubato un cavallo Kislevita.
28mm, Citadel, converted and painted by Ginzio



The two shady buddies and their stolen stuff/I due amici loschi ed il loro bottino.


 
 
Night goblin archers/Arcieri goblin delle tenebre. 28mm, Citadel, painted by Ginzio

Nessun commento:

Posta un commento

Please live a comment!